понедељак, 21. март 2016.

Prolećne slike

S početkom proleća, verovatno bi trebale slike da budu malo vedrije.
Početak marta sam sačekao sa stećcima sa Bileće. Ne shvatam odakle mi ova tema u glavi, ali me slika proganja vec neko vreme.
Spomenici, 2016. 53x38cm, ulje na papiru
Sledeca slika  je  bila malo vedrija:


Plaža, 2016.53x38cm ulje na papiru


Pokušaj da naslikam nesto apstraktno nije uspeo. Kada sam zavrsio ispostavilo se da sam naslikao nekeakvu mrtvu prirodu sa flašama. Dok sam počinja sa slikanjem  nisam zna sta bi trebalo na kraju da ispadne, shvatio sam da nisam slikar koji traži sliku u procesu slikanja  - ili su baš te flaše bile ono što sam i tražio.


Flaše, 2016., 27x38cm, ulje na papiru








0 Коментари:

Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]

<< Почетна